Archiwum sierpień 2014


sie 19 2014 Agencja Reklamowa Gdańsk
Komentarze: 0

Nie należy polegać na danych aby opowiedzieć swoją historię dla Ciebie. Agencja Reklamowa Gdańsk. Wszyscy wiemy, że jest to niezbędne do pracy z danymi i umieszczania danych, faktów i liczb w centrum naszych sprawach gospodarczych. Ale to, co jest, że często zapominamy, jak SEO, jesteśmy prawdopodobnie większość ludzi wykształconych na danych w ramach naszej organizacji. To znaczy, że mówiąc o istotności statystycznej, lub punktów bazowych w porównaniu punktów procentowych, a nawet VLOOKUPs w Excel może faktycznie odstraszyć naszych kolegów i prowadzić do braku zaufania - szczególnie w organizacji, w której ludzie mają historycznie "gotowane książki" lub dane wykorzystywane w inny sposób w nieuczciwych sposobów.
Więc musimy korzystać z danych, aby opowiedzieć historię o naszej pracy i - co najważniejsze - aby pokazać naszym kolegom i przywództwo pozytywny wpływ, jaki mamy na klientach. Nasze kluczowe narzędzia są tu opowiadania i wizualizacji danych. Jak marketingu treści, wszyscy wiemy, że te potężne role odgrywają dwa narzędzia w naszej pracy do angażowania klientów ... więc dlaczego nie wykorzystać ich wewnętrznie ze swoimi kolegami? Ponownie widzimy wartość stosowania przychodzących kompetencje marketingowe do pracy wewnątrz organizacji.
Jak można zacząć w to? Conrad Saam niedawno pokazał nam, jak możemy poprawić nasze raporty z scattergraphs, które prezentują dane w formie wizualnej. Mój dyrektor, Samantha Starmer, rozmawialiśmy o wartości opowiadania (i jak opowiedzieć dobrą historię gospodarczą) na blogu Slideshare. Rand przygotowałeś wszystkie głośniki MozCon z tablicy piątek wideo na mechanikę tworzenia wspaniałych prezentacji. Nie jest to tylko trik można wykorzystać w konferencjach; to jest coś, co powinno się zrobić w pokładach wszystkich swoich prezentacji, zwłaszcza tych, które sprawiają, że w twojej firmie. Po obejrzeniu pokład po pokładzie złych czcionek i punktach - nie wspominając o głośniki, które po prostu czytać tekst na swoich slajdów, nie przynosząc żadnej dodatkowej wartości do nich - natkniesz poszukuje profesjonalnego i polerowane, jak ktoś, kto jest godny zaufania i wiarygodny. W istocie, można zarobić uwagę swoich kolegów z pracy, tak jak dobry marketingowiec przychodzącego powinno.